
Specijalizirana smo firma u distribuciji kućanskih aparata. Svaki dan u domove naših kupaca dostavljamo razne vrste kućanskih aparata, gdje vršimo njihovo priključenje i puštanje u rad. Nastojimo da skratimo vrijeme između kupovine i puštanja u rad aparata, bez da razmišljate koga da angažujete za te poslove i čekate danima. Isporuka & Priključenje, sve u isto vrijeme!
Priključenje izvodi stručno i osposobljeno dostavno osoblje, koje će vas ostaviti potpuno mirnima kada je u pitanju briga o tome da li je Vaš aparat ispravno priključen na električnu mrežu, plin ili vodovod. Potrebno je naglasiti da svako nestručno priključenje dovodi do oštećenja aparata i gubitak garancije na servis.
Priključenje pri dostavi
Koje vrste aparata priključujete?
Mi priključujemo aparate bijele tehnike (samostojeće i ugradbene). Za gotovo sve aparate bijele tehnike koje prodajemo, osigurali smo profesionalno i sveobuhvatno priključenje i instaliranje. Za TV aparate osigurali smo uslugu postavke aparata na željeno mjesto i priključak na električnu mrežu.
Šta je sve obuhvaćeno ovom uslugom?
Našom vrhunskom uslugom dobijate kompletan postupak i isporuke i priključenja. Naša dostavna služba će, nakon izvršene dostave i unošenja aparata, uraditi slijedeće: postavljanje aparata u prostoriji po izboru; odspajanje starog aparata i njegovo iznošenje iz Vašeg doma; priključenje novog aparata i spajanje na mrežu (eletro, vodovod, plin..); testiranje, da li aparat radi ispravno; odnošenje ambalaže proizvoda.
Da li mogu tražiti da se odmah aparat pusti u rad?
Da, to je predviđeno našom dodatnom uslugom, kako bi ustanovili da li aparat radi ispravno. Kod određenih aparata, potrebno je pratiti upute prizvođača. Npr. za TV aparate je potrebno min. 1 h adaptiranja na temperaturu prostorije u kojem je postavljen aparat.
Da li je vaša dostavna služba kvalifikovana za priključenje aparata?
Da! Naši uposlenici u službi za dostavu su prošli kroz intenzivne obuke našeg servisnog odjela, te su svi obučeni u vještini priključivanja aparta sa plinskim i električnih priključcima. Vaša sigurnost je naš prioritet!
Montaža
Rekli su mi da se vaša usluga montaže aparata razlikuje od usluge priključenja aparata?
Da, kod pojedinih aparata je potreban dodatni anganžman našeg servisnog osoblja. Montaža nrp. bojlera, kuhinjske nape i sl., usluga iziskuje rad servisera, vrijeme i utrošak materijala pri montaži. Naši prodajni agenti će na Vaš zahtjev ponuditi ovu uslugu pri kupovini aparata i to po zvaničnom cjenovniku tih usluga i dogovoriti dolazak servisera na Vašu adresu, u željeno vrijeme.
Šta savjetujete kod montaže aparata?
Samo stručnom i kvalificiranom osoblju dozvolite da Vam aparate montiraju i priključe. Npr. kupili ste novu kuhinju i trebate montirati ugradbeni frižider, napu, pećnicu, ploču ili drugi aparat. Svako nestručno monitranje ili priključenje dovodi do oštećenja aparata i gubitak garancije na servis.
Cijene usluga
Koliko iznose usluge priključivanja aparata?
Ukoliko se priključivanje aparata vrši prilikom dostave, usluga je BESPLATNA. Ukoliko se vrši naknadno priključenje aparata, usluga se naplaćuje po zvaničnom cjenovniku. Molimo Vas da pozovete Viber broj 061 091 091, kako bi dobili sve informacije o cijenama priključenja .
Da li naknadnu uslugu moram odmah platiti pri kupovini aparata?
Ne, ta se usluga naplaćuje nakon završene montaže ili priključenja, na Vašoj adresi. Prilikom plaćanja te usluge uredno dobijate i fiskalni račun.
Uvjeti priključenja
Koji je uvjet za priključenje aparata?
Uvjet je da postoji instalacija za priključak. Tu se misli da postoji šalter u blizini aparata električne energije, uspostavljen i instaliran sistem odvoda vode za mašinu za veš i mašinu za suđe i slično.
Ako se aparat ne može priključiti, da li ću dobiti upute od Vašeg osoblja?
Da, naše osoblje će prvo pokušati da otkloni uočene nedostatke. Ukoliko je to u datom trenutku nemoguće uraditi, oni će Vas posavjetovati kako da popravite i otklonite nedostatke priključnog mjesta. To je bitno zbog sigurnog i bezbjednog priključenja te puštanja aparata u rad.
Koje vrste aparata priključujete?
Mi priključujemo aparate bijele tehnike (samostojeće i ugradbene). Za gotovo sve aparate bijele tehnike koje prodajemo, osigurali smo profesionalno i sveobuhvatno priključenje i instaliranje. Za TV aparate osigurali smo uslugu postavke aparata na željeno mjesto i priključak na električnu mrežu.
Šta je sve obuhvaćeno ovom uslugom?
Našom vrhunskom uslugom dobijate kompletan postupak i isporuke i priključenja. Naša dostavna služba će, nakon izvršene dostave i unošenja aparata, uraditi slijedeće: postavljanje aparata u prostoriji po izboru; odspajanje starog aparata i njegovo iznošenje iz Vašeg doma; priključenje novog aparata i spajanje na mrežu (eletro, vodovod, plin..); testiranje, da li aparat radi ispravno; odnošenje ambalaže proizvoda.
Da li mogu tražiti da se odmah aparat pusti u rad?
Da, to je predviđeno našom dodatnom uslugom, kako bi ustanovili da li aparat radi ispravno. Kod određenih aparata, potrebno je pratiti upute prizvođača. Npr. za TV aparate je potrebno min. 1 h adaptiranja na temperaturu prostorije u kojem je postavljen aparat.
Da li je vaša dostavna služba kvalifikovana za priključenje aparata?
Da! Naši uposlenici u službi za dostavu su prošli kroz intenzivne obuke našeg servisnog odjela, te su svi obučeni u vještini priključivanja aparta sa plinskim i električnih priključcima. Vaša sigurnost je naš prioritet!
Rekli su mi da se vaša usluga montaže aparata razlikuje od usluge priključenja aparata?
Da, kod pojedinih aparata je potreban dodatni anganžman našeg servisnog osoblja. Montaža nrp. bojlera, kuhinjske nape i sl., usluga iziskuje rad servisera, vrijeme i utrošak materijala pri montaži. Naši prodajni agenti će na Vaš zahtjev ponuditi ovu uslugu pri kupovini aparata i to po zvaničnom cjenovniku tih usluga i dogovoriti dolazak servisera na Vašu adresu, u željeno vrijeme.
Šta savjetujete kod montaže aparata?
Samo stručnom i kvalificiranom osoblju dozvolite da Vam aparate montiraju i priključe. Npr. kupili ste novu kuhinju i trebate montirati ugradbeni frižider, napu, pećnicu, ploču ili drugi aparat. Svako nestručno monitranje ili priključenje dovodi do oštećenja aparata i gubitak garancije na servis.
Koliko iznose usluge priključivanja aparata?
Ukoliko se priključivanje aparata vrši prilikom dostave, usluga je BESPLATNA. Ukoliko se vrši naknadno priključenje aparata, usluga se naplaćuje po zvaničnom cjenovniku. Molimo Vas da pozovete Viber broj 061 091 091, kako bi dobili sve informacije o cijenama priključenja .
Da li naknadnu uslugu moram odmah platiti pri kupovini aparata?
Ne, ta se usluga naplaćuje nakon završene montaže ili priključenja, na Vašoj adresi. Prilikom plaćanja te usluge uredno dobijate i fiskalni račun.
Koji je uvjet za priključenje aparata?
Uvjet je da postoji instalacija za priključak. Tu se misli da postoji šalter u blizini aparata električne energije, uspostavljen i instaliran sistem odvoda vode za mašinu za veš i mašinu za suđe i slično.
Ako se aparat ne može priključiti, da li ću dobiti upute od Vašeg osoblja?
Da, naše osoblje će prvo pokušati da otkloni uočene nedostatke. Ukoliko je to u datom trenutku nemoguće uraditi, oni će Vas posavjetovati kako da popravite i otklonite nedostatke priključnog mjesta. To je bitno zbog sigurnog i bezbjednog priključenja te puštanja aparata u rad.