Live chat

Trenutno smo online.

Kontaktirajte nas!
061 091 091

I'm online

pon-pet 08:00h do 20:00h
sub 09:00h do 16:00h

Najčešća pitanja korisnika

 

Dostava

Koliko košta dostava i šta je sve obuhvaćeno?

Potpuno je besplatna isporuka aparata i ostalog pribora, na mjesto priključenja u Vašem domu. Vršimo besplatno unošenje, priključenje i puštanje u rad aparata, te odvoženje otpadne ambalaže sa mjesta priključenja. Uvijek angažujemo tim od 2 dostavljača, za isporuke proizvoda koji po težini i obliku zahtijevaju pažljivost i sigurnost.

Kada će biti isporučeni moji proizvodi?

Kupi tehniku d.o.o. posjeduje vlastiti logistički centar, sa transportnim vozilima. Vaši naručeni proizvodi će biti isporučeni od strane naše dostavne službe unutar 48 h ili u vrijeme koje ste naknadno dogovorili sa našim prodajnim agentima.

Gdje vršite dostavu?

Dostavu vršimo na cijeloj teritoriji BIH, bez obzira da li se radi o urbanom ili ruralnom području.

Šta sve dostavljate?

Dostavljamo kompletan asortiman sa našeg web portala, bez obzira na vrijednost artikla.

Šta je bitno da provjerim prije isporuke aparata?

Bitno je da provjerite informacije važne za našu Dostavnu službu, a to su: da li naše dostavno vozilo može prići mjestu isporuke, da li je stubište u kojem se nalazi Vaš stan dovoljno prostorno za unošenje gabaritnih proizvoda, da li su vrata od prostorija dovoljno široka i slično. Naš tim će se pobrinuti da pronađe sva moguća rješenja.

Kako mogu dobiti najnovije informacije o stanju isporuke?

Možete pozvati naš Call centar na besplatan broj 080 02 02 39 na dan isporuke, kako bi bili sigurni da se Vaša isporuka odvija po dogovoru.

 

Plaćanje i finansiranje

Da li željeni proizvod mogu platiti na kućnoj adresi?

Da. Proizvod možete platiti našem dostavnom osoblju gotovinom ili karticama raznih banaka putem GPRS uređaja.

Da li ću dobiti fiskalni račun i garanciju za kupljeni proizvod?

Da. Za svaku kupovinu, bez obzira da li je plaćanje obavljeno u našem maloprodajnom objektu ili na Vašoj kućnoj adresi, uredno dobijate fiskalni račun i uredno popunjenu garanciju. Uvijek provjerite da li ste dobili ove dokumente, jer su važni za period važenja garancije.

Da li postoje dodatni troškovi za plaćanja na kućnoj adresi, provizije na mobilnom POS uređaju i sl?

Ne, mi ne obračunavamo dodatne troškove plaćanja, bez obzira gdje i kako je plaćanje izvršeno.

Da bi obavio/la Internet plaćanje, šta moram da uradim?

Prvenstveno je potrebno da ste registrirani korisnik. Nakon toga na našoj stranici odaberete proizvod ili proizvode koje želite da kupite. Ispod svakog proizvoda imate opciju Dodajte u korpu. Klikom na tu opciju, u Internet korpu dodajete ono što želite da kupite. Internet korpa se nalazi u gornjem desnom ćošku i automatski Vam prikazuje vrijednost kupljenog proizvoda. Klikom na korpu, bit ćete preusmjereni na novu stranicu gdje će Vam biti prikazani proizvod, njegova vrijednost, količina te načini plaćanja.

Na koji način ću obaviti Internet (online) plaćanje?

Nakon što se odabrali proizvode za kupovinu, uz obrazac imate dodatne opcije za daljnji proces kupovine. Odaberite način plaćanja od moguća četiri: 
- plaćanje putem pikpay-a (Visa, Master kartice);
- PayPal-a;
- Raiffeisen epay-a;
- plaćanje prilikom dostave kupljenog proizvoda. 
Nakon što odaberete opciju plaćanje, u Koraku 3 Vam se prikazuje ukupan iznos za plaćanje. Klikom na ikonu Plaćanje/Checkout možete izvršiti finalizaciju plaćanja.

Kako ću znati da je izvršena kupovina?

Za svaku obavljenu kupovinu, na Vašu mail adresu ćete dobiti konfirmacijski mail sa potvrdom o izvršenom plaćanju.

Kojim bankarskim karticama mogu da izvršim Internet plaćanje?

Plaćanje možete izvršiti putem bankarskih kartica Visa i Master. Omogućeno je da plaćate iz bilo kojeg dijela svijeta tim karticama bez obzira ko je izdavalac kartice. Plaćanje možete izvršiti bez obzira da li je riječ o debitnim, kreditnim, shopping ili revolving karticama.

Da li plaćam naknadu banci ukoliko kupovinu obavljam sa karticom?

Ne. Taj trošak plaća prodavac.

Da li moram da brinem da će moji podaci o kartici biti zloupotrebljeni ukoliko plaćanje izvršim na ovoj stranici?

Ne. Sva Internet plaćanja na našoj stranici osigurana su SSL certifikatom, koji je zadužen za sigurnost Internet plaćanja širom svijeta. Osnovni princip SSL certifikata je kriptografski protokol putem kojeg se sve informacije kriptiraju: to znači da bilo kakav kriptiran sadržaj ne može biti dešifrovan od strane trećeg lica. Stoga je Vaša kupovina visoko zaštićena od bilo kakve zloupotrebe.

Da li postoji količinsko ograničenje kod Internet kupovine?

Ne. Možete kupiti onoliko proizvoda koliko Vam treba.

Da li vršite kreditiranje kupaca putem kreditnih kartica?

Da. To su revolving i shopping kartice. Možete koristiti shoppin.

Da li se vrši obračun kamata na željeni broj rata?

Ne. Prilikom kupovine naših proizvoda na rate se ne obračunavaju kamate. Međutim, moramo naglasiti da kupovina gotovinom može obezbijediti dodatne popuste i povoljnije cijene.

Šta je potrebno da putem firme u kojoj radim obavim kupovinu?

Prvenstveno je potrebno potpisivanje Ugovora o sindikalnoj prodaji između Kupi Tehniku d.o.o. i firme u kojoj ste uposleni na neodređeno vrijeme. Firma koja ima potpisan Ugovor sa Kupi Tehniku d.o.o. obavezna je, nakon potpisivanja Ugovora, dostaviti spisak  uposlenika koji imaju pravo da kupuju proizvode iz našeg asortimana. Dostavljaju se imena onih uposlenika čiji je ugovor o radu potpisan na neodređno vrijeme, a kupovinu možete obaviti koristeći administrativnu zabranu na Vašoj platnoj listi.

Ako ispunjavam uvjete o sindikalnoj prodaji, na koliko mjesečnih rata mogu da kupim željeni proizvod?

Željeni proizvod možete kupiti na dogovoren iznos rata do godinu dana. Dakle, maksimalan broj rata na koji možete obaviti kupovinu jeste 12 (dvanaest).

Koja je najpovoljnija opcija kupovine za penzionersku populaciju?

Najpovoljnija opcija jeste kreditiranje putem PIO/MIO fonda. Jedino što je potrebno jeste da, prilikom kupovine, penzioner posjeduje posljednji ček od penzije i ličnu kartu. Penzioner odabere željeni aparat, obrati se našem prodajnom osoblju i sve se završava putem pouzeća. Krediti za 5 minuta!

Da li je moguće izvršiti žiralnu uplatu za proizvode koje želim da kupim?

Da. Molimo Vas da zatražite ponudu putem naše e-mail adrese: call.centar@general-servis.ba, te ćete na svoj e-mail  dobiti detaljne upute.

Da li mogu dobiti ispravno popunjenu uplatnicu, kako ne bi pogriješio/la prilikom unosa podataka?

Da. Na svoju e-mail adresu ćete dobiti ponudu  sa svim podacima koji su potrebni za uplatu, uključujući broj žiro-računa na koji treba uplatiti vrijednost narudžbe, poziv na broj koji treba navesti prilikom uplate (uobičajeno je to broj ponude), a rok valjanosti takve ponude je 3 dana. Kupac uplatu potom može izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaća svoje račune – putem banke. Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode.

 

Priključenje aparata

Koje vrste aparata priključujete?

Mi priključujemo aparate bijele tehnike (samostojeće i ugradbene). Za gotovo sve aparate bijele tehnike koje prodajemo, osigurali smo profesionalno i sveobuhvatno priključenje i instaliranje. Za TV aparate osigurali smo uslugu postavke aparata na željeno mjesto i priključak na električnu mrežu.

Šta je sve obuhvaćeno ovom uslugom?

Našom vrhunskom uslugom dobijate kompletan postupak i isporuke i priključenja. Naša dostavna služba će, nakon izvršene dostave i unošenja aparata, uraditi slijedeće: postavljanje aparata u prostoriji po izboru; odspajanje starog aparata i njegovo iznošenje iz Vašeg doma; priključenje novog aparata i spajanje na mrežu (eletro, vodovod, plin..); testiranje, da li aparat radi ispravno; odnošenje ambalaže proizvoda.

Da li mogu tražiti da se odmah aparat pusti u rad?

Da, to je predviđeno našom dodatnom uslugom, kako bi ustanovili da li aparat radi ispravno. Kod određenih aparata, potrebno je pratiti upute prizvođača. Npr. za TV aparate je potrebno min. 1 h adaptiranja na temperaturu prostorije u kojem je postavljen aparat.

Da li je vaša dostavna služba kvalifikovana za priključenje aparata?

Da! Naši uposlenici u službi za dostavu su prošli kroz intenzivne obuke našeg servisnog odjela, te su svi obučeni u vještini priključivanja aparta sa plinskim i električnih priključcima. Vaša sigurnost je naš prioritet!

Rekli su mi da se vaša usluga montaže aparata razlikuje od usluge priključenja aparata?

Da, kod pojedinih aparata je potreban dodatni anganžman našeg servisnog osoblja. Montaža nrp. bojlera, kuhinjske nape i sl., usluga iziskuje rad servisera, vrijeme i utrošak materijala pri montaži. Naši prodajni agenti će na Vaš zahtjev ponuditi ovu uslugu pri kupovini aparata i to  po zvaničnom cjenovniku tih usluga i dogovoriti dolazak servisera na Vašu adresu, u željeno vrijeme.

Šta savjetujete kod montaže aparata?

Samo stručnom i kvalificiranom osoblju dajte da vam aparate montiraju i priključe. Npr. kupili ste novu kuhinju i trebate montirati ugradbeni frižider, napu, pećnicu, ploču ili drugi aparat. Svako nestručno monitranje ili priključenje dovodi do oštećenja aparata i gubitak garancije na servis.

Koliko iznose usluge priključivanja aparata?

Ukoliko se vrši priključivanja aparata prilikom dostave, usluga je BESPLATNA. Ukoliko se vrši naknadno priključenje aparata, usluga se naplaćuje po zvanično cjenovniku.

Da li naknadnu uslugu moram odmah platiti pri kupovini aparata?

Ne, ta se usluga naplaćuje nakon završene montaže ili priključenja, na Vašoj adresi. Fiskalni račun dobijate prilikom plaćanja te usluge.

Koji je uslov za priključenje aparata?

Uslov je da postoji instalacija za priključak. Tu se misli da postoji šaltere u blizini aparata električne energije, uspostavljen i instaliran sistem odvoda vode za mašinu za veš i mašinu za suđe i slično.

Ako se ne može priključiti aparat, da li ću dobiti upute od Vašeg osoblja?

Da, naše osoblje će prvo pokušati da otkloni uočene nedostatke. Ukoliko je to nemoguće u datom trenutku uraditi, oni će Vas posavjetovati kako da popravite i otklonite nedostatke priključnog mjesta. To je bitno zbog sigurnog i bezbjednog priključenja aparata u rad.

 

Zamjena aparata

Kupio/la sam proizvod, ne sviđa mi se, te ga želim zamijeniti?

Kupujte bez straha.Iako ne postoji zakonska obaveza da se zamjeni ispravan proizvod Kupi Tehniku Vam omogućava da,ukoliko iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni, naručenu robu možete vratiti ili zamjeniti za drugi artikal.

Kako vratiti aparat koji mi neodgovara i dobiti zamjenski?

Jednostavno nazovite naš Call centar na 080 02 02 39 i jedan od naših savjetnika će vam rado pomoći u vezi dogovora oko povrata ili zamjene aparata, u željenom roku. Popunjeni obrazac ćete potpisati na adresi.

Da li plaćam dodatne troškove?

Ne. Sve troškove oko zamjene ili povrata aparata pokriva Kupi Tehniku.

Da li plaćam dodatne troškove?

Ne. Sve troškove oko zamjene ili povrata aparata pokriva Kupi Tehniku.
Napominjemo da aparat mora biti vraćen bez mehaničkih i drugih oštećenja koja nisu nastala kao rezultat upotrebe aparata po uputama proizvođača.

Koji je vremenski period u kojem mogu izvršiti zamjenu aparata?

Mogućnost povrata ili zamjene aparata je u roku od 8 dana od dana kupovine aparata.

Da li mogu izvršiti zamjenu aparata ukoliko je prošao rok od 8 dana?

Ne. Zamjena aparata može se izvršiti isključivo unutar perioda od 8 dana, jer je ovaj rok propisan politikama i procedurama naše frme.

Da li se vremenski rok zamjene odnosi na bilo koji aparat?

Da. Bez obzira da li ste kupili televizor, veš mašinu, frižider ili kućanski aparat, imate pravo na njegov povrat ili zamjenu za drugi proizvod u roku od 8 dana od dana.

100% GARANCIJA ZADOVOLJSTVA

Je jedan od mnogobrojnih programa Kupi Tehniku, sa namjerom da se ostvariti potpuno zadovoljstvo krajnjeg kupca. Upravo, naš program zamjene aparata čini da kupci sve više prepoznavaju i izdvajaju kvalitet Kupi Tehniku na tržištu.

Šta znači akcija 30 dana za proizvode?

Mi često organizujemo akciju 30 dana upotrebeaparata bijele tehnike, u Vašem domaćinstvu. Cilj je da se lično upoznate sa kvalitetom, performansama i drugim svojstvima apatarata, a želite da budete sigurni da kupujete adekvatan proizvod.

Da li je ta akcija besplatna?

Da. Besplatno koristite i vršite probu aparata tokom 30 dana od dana kupovine. Ako ne budete zadovoljni sa aparatom, iz bilo kojeg razloga, vraćaju Vam se novci i preuzima korišteni aparat, bez ikakve posebne naknade.

Napominjemo da aparat mora biti vraćen bez mehaničkih i drugih oštećenja koja nisu nastala kao rezultat upotrebe aparata po uputama proizvođača.

Da li su to samo određeni proizvodi i proizvođači te da li postoje ograničenja u tom pogledu?

Da. Akciju organizujemo u saradnji sa našim dobavljačima/proizvođačima, kada želimo da promoviramo nove proizvode ili liniju nekih proizvoda.

 

Servis aparata

Koji tip uređa servisirate?

Vršimo servis svih velikih aparata bijele tehnike, unutar i izvan roka garancije . Ovdje  treba dodati da vršimo i servisiranja grijača vode - bojlera, te kuhinjskih napa. Za sada, ne vršimo servis TV i malih kućanskih aparata (pegli, fenova...). Za takvu vrstu servisa, na raspolaganju Vam je spisak ovlaštenih partnerskih servisa. (ovo će Asmir naparaviti listu servisa sa kontakt podacima).

Za koje robne marke vršite servisne usluge?

Za bijelu tehniku vršimo servis sljedećih robnih marki: Indesit, Hotpoint Ariston, Elica kuhinjske nape, te Gorenje veliki aparati - van garancijskog roka.

Da li postoji cjenovnik usluga?

Da. Popravka aparata u garantom roku je besplatna! Za popravku aparata koji ne podliježu garanciji, svi naši serviseri imaju ovjeren cjenovnik usluga i radne normative. Da biste se upoznali sa cijenama popravke aparata, molimo da kliknete ovdje za preuzimanje cjenovnika.

Da li vršite otkup korištenih aparate?

Ne. Mi vršimo popravku, ali možemo Vam ponuditi našu ponudu STARO ZA NOVO.

Kako da naručim servis za moj pokvareni aparat?

Jednostavno pozovite naš call centar za prijavu kvarova na broj 033/725-125 ili popunite e-formular ovdje. Potrebno je, prije nego prijavite kvar, da pripremite osnovne podatke o aparatu (ako je aparat pod garancijom potrebno je da pripremite tip i model aparata, datum kupovine i garantni list).

Kome se mogu obratitit za servisnu podršku?

Problemi u funkciji aparata se često dešavaju zbog nestručnog rukovanja, nekorištenja ili nerazumijevanja uputstva od strane proizvođača. Ako se problem ne može riješiti preko našeg pozivnog centra, našem servisnom odjelu otvaramo nalog za servis, nakon čega će na Vašu adresu biti upućena stručna osoba u najkraćem mogućem roku. Naši kvalificirani serviseri popravit će neispravan aparat brzo i pouzdano.

Kada se može dogovoriti dolazak servisera na adresu?

Termin dolaska servisera call agent direktno dogovora sa strankom u ovisnosti od njenih zahtjeva i raspoloživosti servisnog osoblja. Za hitne servisne intervencije, naš odjel servisa će uvijek tražiti najbrža moguća rješenja za intervencijom. Kod dogovoranja termina servisa možete odabrati termine prije podne ili poslije podne, u zavisnosti o vašim dnevnim obavezama.

Hoće li moj aparat biti popravljen istog dana kada dođe serviser?

Svi naši tehničari su opskrbljeni sa 95% potrebnih dijelova za brzu popravku, kako bi mogli biti u stanju da vrše popravku aparata isti dan. U pojednim situacijama vrsta kvara zahtijeva rezervni dio koji trenutno nemamo na lageru, pa se vrši promptna narudžba od proizvođača.

Koliko je firma Kupi Tehniku d.o.o. u servisnim poslovima prisutna na tržištu i koje su prednosti pri odabiru iste za pružanje servisa?

Kupi Tehniku d.o.o., kao dio grupacije General Servisa, ovim poslovima se bavi više od 15 godina. Kroz našu školu servisa edukovano je stotine uspješnih servisera, koji danas rade diljem BiH u različitim servisnim firmama. Imamo više od 60 potpuno obučenih, iskusnih i stručnih servisera širom BiH, dostupnih 6 (šest) dana u sedmici. Oni su obučeni direktno kod proizvođača bijele tehnike i svake godine izvršavaju preko 40.000 popravki, u garantnom i van garantom roku. U Odjelu servisa posluju POKRETNE RADIONICE: servisna vozila koja putem internet aplikacije direktno dobijaju radne naloge na terenu, čime se čekanje kupaca skraćuje na minimum. Sva vozila su opremljena sa rezervnim dijelovima i dijagnostičkom opremom.

Šta uključuje servis aparata?

Ispitivanje funkcija, analiza greške, čišćenje, otklanjanje kvarova, zamjena rezervnog  dijela, finalni  funkcionalni test i 6 (šest) mjeseci garancije na dijelove i popravku! Za tu uslugu uredno dobijate fiskalni račun, jer su serviseri opremljeni sa GPRS mobilnim kasama.

Da li postoji garancija na usluge servisa?

Da.  Za popravku Vašeg aparata, koji nije u garanciji, dobijate našu garanciju od 6 mjeseci za izvršenu uslugu i ugrađeni rezervni dio.  Za aparat koji se nalazi u garantnom roku, popravke su besplatne i pokrivene garantnim listom i uslovima iz garancije.

Odakle se Odjel servisa snabdijeva rezervnim dijelovima?

Posjedujemo centralni lager i zalihe rezervnih dijelova, koje nabavljamo isključivo od provjerenih svjetskih proizvođača. Ne ugrađujemo dijelove nepoznatog kvaliteta i porijekla. Lager se dopunjava novim količinama svakih 3-15 dana, u zavisnosti od programa i asortimana rezervnih dijelova. Na osnovu gore navedenog, Mi garantujemo kvalitet svoje usluge, vjerujući u našu krilaticu FOL JE U KVALITETU.

 

Reciklaža aparata

Koji je razlog da KupiTehniku nudi tržištu otkup starih aparata bijele tehnike?

Tehnologija je najbrže rastući dio otpada na planeti Zemlji. Kao jedan od najvećih distributera potrošačke elektronike u BiH, želimo biti dio rješenja. Ovo je važan dio naše usluge ikao rezultat toga, imamo za cilj da svijest o recikliranju prenesemo i na naše kupce.

Šta preuzimate od aparata bijele tehnike?

Ukoliko ste odabrali ovu opciju kod kupovine bijele tehnike, izvršit ćemo preuzimanje sljedećih vrsta aparata:
- samostojeće veš mašine;
- samostojeće mašine za suđe;
- samostojećeg šporeta (struja + plin);
- samostojeće mašine za sušenje, te pranje i sušenje;
- samostojećeg frižidera i zamrzivača;
- ugradbene aparate (pećnica, ploča, frižider...).

Šta ne preuzimate od aparata bijele tehnike?

Naš program Staro za novo ne podrazumijeva otkup sljedećih vrsta proizvoda: kuhinjske nape; bojlere; male kućanske aparate (pegle, tostere, fenove, mikrovalne pećnice...); frižidere ispod 140 cm visine;šporete na čvrsto gorivo; klima uređaje.

Da li postoje ograničenja u količini aparata koju kupci mogu predati?

Da. Otkup se vrši po principu 1:1. Ovo znači da možete priložiti samo jedan stari aparat i ostvariti popust za kupovinu samo jednog novog aparata. Možete tražiti otkup starih aparata u količini koja odgovara broju novih kupljenih aparata.

Da li KupiTehniku naplaćuje svoju naknadu za reciklažu otkupljenih aparata?

Ne. Umjesto naplaćivanja usluge za recikliranje, Kupi Tehniku Vam nudi otkup starog aparata i preuzimanje na Vašoj adresi, kao stimulans Vašem rješavanju problema starih aparata u domaćinstvu. To znači da će naša Služba dostave iznijeti i transportovati stari aparata, te unijeti i besplatno priključiti novi aparat.

U kakvom stanju trebaju biti stari aparati da bi bili preuzeti za otkup?

Aparat mora imati upotrebnu funkciju, tako da se isti može dalje upotrebljavati, sa ili bez naše servisne intervencije.

Koje stare aparate ne preuzimate tokom isporukenovog aparata?

Ako je aparat van funkcije i nema upotrebnu vrijednost, otkup se neće realizirati. To na primjeru znači da je aparat rasklapan, da nema na sebi originalni motor, elektroniku/programator, poklopac/vrata i slične dijelove.

Kako vršite otkup starih aparata?

Kada se odlučite za kupovinu novog aparata bijele tehnike i potvrdite zahtjev za otkup vašeg starog aparata, tada se vrši obračun popusta kao naknada za aparat koji ćete predati našoj Službi dostave.

Koliko iznosinaknada za otkup starog aparata?

Za aparate koje otkupljujemo, našim kupcima odobravamo 5% popusta od cijene novog aparata. Dakle, ukoliko je stvarna cijena novog aparata 1.000,00 KM, uz priložen stari aparat, novi aparat ćete platiti 950,00 KM.

Da li nakandu mogu dobiti u gotovini, odnosno da li otkupljujete stare aparate?

Ne, ne vršimo otkup aparata na taj način. Radi se isključivo o popustu pri kupovini novog aparata i davanje olakšica u procesu kupovine.

Da li se otkupljuju aparati iste vrste i da li se može kombinirati?

Prilikom kupovine aparata, možete ponuditi različite vrste aparata. Kod kupovine više aparata, potrebno je vršiti uparivanje kupljenih aparata i aparata za otkup, a zbog odobravanja popusta na fer osnovi.Npr,. kupujete: veš mašinu, šporet i frižider, a za otkup imate stari šporet. Popust od -10% se odobrava za novi šporet, a ne za druge proizvode.

Da li se preuzimanje starog aparata vrši samo na mjestu isporuke novog?

Da. Mjesto isporuke je ujedno i mjesto preuzimanja starog aparata. Naša Služba dostave neće moći stari aparat preuzimati na drugoj lokaciji, ukoliko takva radnja nije na vrijeme najavljena i dogovorena sa našim agentima prodaje.

Koji podaci su potrebni za organiziranje preuzimanja otkupa?

Podatke o starom aparatu preuzimaju naši agenti prodaje. Ovi podaci se kod online prodaje dostavljaju putem e-maila:
1. vrsta aparata (npr. Veš mašina); 
2. model aparata (npr. IWC 60851);
3. proizvođač (npr. Indesit); 
4. starost aparata (5,8,10... godina);
5. sve ostale relevantne informacije o aparatu (nedostaje poklopac, vrata slično).

Da li se mogu predomisliti u vezi davanja starog aparata?

Da. Uz dogovor sa našim osobljem možete otkazati ili promjeniti vrstu aparata koji želite zamijeniti. To je važno da uradite prije same isporuke, radi izmjene prateće dokumentacije.

Da li se mogu predomisliti u vezi davanja starog aparata?

Jedina smo BH kompanija koja ima definisan i zaokružen sistem reciklaže bijele tehnike tj. put kretanja starog aparata od kupca do reciklažnog skladišta, servisne radionice, daljnje prodaje aparata, recikliranja i predaje otkupljivaču EE otpada. Preuzeti stari aparati bijele tehnike od građana idu izravno u naš Odjel za recikliranje. U tom odjelu se određuje daljnja„sudbina“ tog aparata: aparat ili se popravlja za daljnju upotrebu (produženje životnog vijeka) ili se pristupa reciklaži. Sa popravkom i davanjem garancije na rad, ti aparati idu u prodaju za različite namjene novih kupaca. U reciklažnom odjelu se stari aparati pažljivo rasklapaju i sa njih se otklanjaju različiti materijali. Koristeći različite tehnologije, naš Odjel za reciklažuvrši odvajanje metala, plastike, stakla, i ostalih dijelova koji se sabiraju na predviđenim sabirnim mjestima, a zatim se predaju sakupljivačima EE otpada.

Hvala Vam!
Upravo ste dodali sljedeći proizvod u korpu: